חיפוש

מדריך קידום אתרים ב2019

בשנת 2019 קידום אתרים בגוגל וברשת הופך למשימה מסובכת יותר ויותר, ככל שהזמן עובר גוגל משכללת את מנוע החיפוש שלה ולומדת לזהות טריקים שמבצעות חברות לקידום אתרים. על כן, בשנת 2019 יש לשים דגש על מספר נושאים בעת שמקדמים אתר.

אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש

כשמשתמשים מוצאים את האתר המקודם באמצעות גוגל, בינג או מנועי חיפוש אחרים, האתר זוכה לשיווק בחינם. מסיבה זו אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש חשובה ביותר, מקדמי אתרים מקפידים על כך שמנועי החיפוש יוכלו לזהות ולקטלג את האתר כראוי.

חשוב לדעת כי קידום אתרים אורגני מוצלח בהרבה מקידום ממומן כראייה לכך, מומחי SEO מביאים מחקר של Enquisite שגילה כי על כל קליק שנלחץ על מודעת בתשלום, האתרים שהגיעו למקום הראשון באופן אורגני זכו לפי שמונה וחצי קליקים.

שליחת דוא"ל ללקוחות פוטנציאליים באמצעות רשימת תפוצה

ניתן לבצע קידום אתרים בחינם ולמשוך לקוחות פוטנצייאלים על ידי יצירת רשימת דיוור בדוא"ל. זה נשמע מאתגר, אך זה משתלם, לפי איגוד השיווק הישיר האמריקאי, עבור כל דולר שהושקע בשיווק בדואר אלקטרוני המפרסמים קיבלו תשואה של 38 דולר.

ישנן מספר תוכנות ברשת המאפשרות ליצור רשימות דיוור, רובן עושות זאת בתשלום אך חלקן מציעות מסלולים התחלתיים חינמיים, בינהם:

Mailchimp המציעה את שירותיה בחינם, עד 2,000 מנויים ו-12,000 הודעות דוא"ל בחודש כמות שתספיק לעסק קטן. חשוב לציין כי לא כל הפיצ'רים הקשורים בניתוח הפרסום זמינים בשירות החינמי.

Benchmark מציעה גם כן שירות חינמי עד 2,000 מנויים ו-14,000 מיילים בחודש.

לאחר שתבחר בשירות שיווק הדוא"ל החינמי שבו תשתמש, יתכן שתצטרכו לפנות אל הלקוחות שלכם כדי להירשם במועדון לקוחות, באופן זה הם יעבירו לכם את כתובת הדוא"ל שלהם וכך תוכלו לשלוח אליהם דיוור.

פנו למשפיענים

כשאתם רק מתחילים בשיווק אתר האינטרנט ואין תנועה רבה המגיעה לאתר, אחת הדרכים לצמוח במהירות היא לפנות למשפיענים. משפיענים יכולים להיות אנשים שלהם עוקבים רבים ברשת, בעלי בלוגים הקשורים לתחום העיסוק של האתר ועוד. המטרה היא לפתח מערכת יחסים מספיק טובה שתגרום להם לסקר את האתר והלזכירו במסגרת הפרסומים שלהם.

תענו על שאלות ברשת

דרך נוספת לקדם אתר האינטרנט היא לתת עצות ולענות על שאלות, ישנם פורמים רבים ברשת, בין אם בפייסבוק או באתרים מתמחים בהם אנשים שואלים שאלות, במידה ותוכלו לזהות את הפורומים הקשורים לתחום העיסוק של האתר שלכם כדאי להצטרף אליהם ולהתחיל לענות על שאלות המשתמשים.

בעל אתר שיבצע את הפעולות הללו יוביל לכך שגורמים רבים בקהילה יכירו בו במומחה לנושא וכתוצאה מכך, קיים סיכוי גבוה יותר שהם יפנו אל האתר בעת שירצו לבצע רכישה או לקבל שירות בתשלום.

באותו נושא
כיצד לקדם אתר אמן חושים

אחת התוצאות היותר בולטות של חדירת רשת האינטרנט לבית של כל אחד, היא האפשרות שניתנה לכל בעל מקצוע, להגיע למספר גדול של לקוחות פוטנציאליים בתוך

קרא עוד »
טיפים לשיווק בדיגיטל

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ולרבים מאיתנו קשה לדמיין את החיים בלעדיו. באופן דומה, עם עליית האינטרנט והחדירה העמוקה של הרשתות החברתיות

קרא עוד »
קידום אורגני לאתר תכשיטים

אם יש לכם אתר תכשיטים שברצונכם לקדם בגוגל ולעשות זאת בהצלחה, אז יש מספר דגשים שיהיה כדאי לכם לשים אליהם לב, שכן אנו בטוחים שזה

קרא עוד »