חיפוש

מה זה גיבוי ענן ומדוע זה כל כך חשוב

חושבים כיצד להגן על המידע בעסק שלכם בצורה טובה יותר? חוששים מהיום שבו, חלילה, תאבדו את כל המידע שאספתם עד היום? אם כך, אין ספק שגם עבורכם גיבוי ענן זו הבחירה הטובה ביותר וכדאי לחשוב על כך ברצינות עוד היום.


היכולת לשחזר את כל המידע בשעת חירום

בעידן שבו אנחנו חיים כולנו מבלים שעות ארוכות מול המחשב. יש אומנם מי שעושה את זה בעיקר כדי לראות פרקים מסדרות, אך אחרים פשוט עובדים בעזרת המחשבים, הטלפונים הניידים או כל מכשיר אחר כמו טאבלט. למעשה, היום זה כבר לא משנה איזה סוג של שירות אתם נותנים ללקוחות שלכם, כי אם יש משהו בטוח, זה שהיום אתם מתקשרים עם כולם בעזרת האינטרנט והמחשב. זה מה שמוביל לכך שרבים מאיתנו מאחסנים על המחשבים את המידע הכי רגיש שיש לנו. זה יכול להיות, מצד אחד, אוסף תמונות של הילדים מגיל שנה אך זה גם יכול להיות, מצד שני, מידע מקצועי רגיש. מה עושים אם המחשב נהרס? אם איבדתם את הטלפון הנייד עם כל התמונות או שאתם לא מצליחים להפעיל את המחשב הנייד? למרות שהטכנולוגיה שלנו ברמה מאוד מתקדמת, כל המקרים הללו כבר קרו לאנשים, ועדיין קורים. לכן פתרון כמו מחשוב ענן זו הבחירה הכי טובה שיש, כי למעשה כל המידע שלכם נמצא בענן וירטואלי שתמיד תהיה לכם גישה אליו. זה אומר שבצורה כזאת, בשעת חירום, ניתן יהיה להגיע לכל פיסת מידע שהייתה מאוחסנת על הענן.

 

מדוע לא כדאי לדחות את המעבר לגיבוי ענן?

עד כה הכול נשמע לכם טוב ויפה, אתם מבינים את החשיבות של גיבוי ענן אך לא באמת עשיתם משהו בנידון? אם כך, הגיע הזמן להבין שלא תמיד הדברים בחיים תלויים בשליטה שלנו. כלומר, באופן עקרוני אנחנו מבינים שכל אחד יכול לאבד את הטלפון הנייד וכך להיפרד ממאות תמונות מקסימות של הילדים, אך בפועל כולנו חושבים ש"לי זה לא יקרה". לכן כדאי לדעת: זה עלול לקרות, לכל אחד מאיתנו, ולכן יש חשיבות אדירה להתחיל להשתמש עוד היום בגיבוי ענן.

 

ממי כדאי לקבל שירות כזה?

מתלבטים אל מי לפנות? לא יודעים איזה מומחים יוכלו לתת לכם את השירות הכי טוב שקיים בתחום הענן? אם כך, אתם לא לבד ובהחלט אפשר להבין את הדילמה שלכם. ממש כפי שלא תבחרו חברת שליחויות בנתניה בלי שאתם קוראים אודותיה חוות דעת, כך גם לא כדאי לבחור ממי לקבל שירותי ענן בלי לעשות עבודת מחקר התחלתית. בדקו כל מה שאפשר אודות החברה שממנה תרצו לקבל את השירות: כמה היא אמינה, כמה היא דורשת תמורת השירות ובהתאם לכך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לכם.

ולסיום, רוצים להזמין מגש פירות מפנק לבן / בת הזוג? צרו קשר עם חברת פריאל: https://www.priel4u.co.il

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »