חיפוש

מיתוג עסק שעוסק בשיפוצים עושים עם חברת מיתוג בצורה הזאת

כאשר מפרסמים עסק, השאיפה היא להגיע למצב שהעסק מקבל תדמית ייחודית ואיכותית, המאפשרת לו לבלוט בין כלל העסקים בתחומי עיסוק דומים.

חברות מיתוג עסקי שוקדות על כלל הפעולות הגלויות והסמויות, התורמות להפיכת העסק למותג, שמייצג סדרת ערכים חיוביים ואטרקטיביים. ההיסטוריה הקצרה של הפרסום מכירה כבר במותגים רבים, שכבר בשעה שאומרים את שם המותג, הוא מזוהה עם סט של ערכים ייחודיים ואיכותיים.

כך, מי שהוגה את השם מרצדס – בנץ, חושב מיד על מכונית איכותית, יוקרתית, עם תקלות מעטות והשומרת על הערך שלה לאורך שנים. מהי בדיוק ההגדרה של מותג? מי בונה מותג ומהי הדרך הנכונה לעשות את זה? כיצד ממתגים עסק שעוסק בשיפוצים? כל התשובות בהמשך המאמר

מה זה בעצם מותג ומיתוג עסק שיפוצים

מותג הוא אוסף של אמונות, ערכים ותועלות שעסק מסוים הופך למזוהה איתם. כבר הוזכרה לעיל הדוגמה של מרצדס, ולהלן נזכיר עת המותג "וספה" האיטלקי, שעם השנים הפך, לפחות בישראל, לכינוי כללי לקטנוע עם כל היתרונות שלו.

אם חברת מיתוג עסק שיפוצים מצליחה לחבר בתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים בין הלוגו של העסק, מנגינה של הפרסומת המאפיינת אותו וסט של ערכים חיוביים כגון עמידה בזמנים, עבודה מושלמת, ידידותי לסביבה ומקצועי, הרי שהמטרה במקרה הזה מושגת בשלמותה. תהליך המיתוג הוא מורכב, ובדרך כלל מתמשך. מיתוג הוא תוצאה של אורח מחשבה המתפתח באופן אוטומטי כאשר חושבים על המותג.

איך ממתגים עסק בתחום השיפוצים

אחד הדברים שחשוב להדגיש כבר בשלב הזה של המאמר, הוא שמיתוג עסק שיפוצים הוא עניין מקצועי בפני עצמו. מעטים, אם בכלל, הם המוצרים או השירותים שהפכו למותגים מבלי שנשתה כל פעילות מכוונת על מנת להשיג את התוצאה כמו הקמת שביל עם סוגי אבנים משתלבות שונות. כאשר באים למתג עסק בתחום השיפוצים, הכיוון הנכון הוא להקנות לעסק עמו ולבעל העסק תדמית של סדר ופדנטיות,, מעורבות חברתית ושמירה על ערכי טבע ומורשת. בנוסף, חשוב למתג את העסק גם כאמין מבחינה כספית, וכזה שמתמחר את עבודת השיפוצים בצורה הוגנת ולא "דופק מחירים" במטרה להרוויח מהר ובקלות.

חברת מיתוג מקצועית עובדת במגוון מישורים במקביל, על מנת לבנות תדמית ולמתג את העסק כהלכה. אחד הדברים הראשונים היא עיצוב לוגו שישקף אמינות. מי שמתקשר לעסק, יקבל את מנגינת הנושא של העסק כמוזיקה להמתנה. באשר לתדמית למיתוג – מעבר לפרסום באמצעי התקשורת, תנסה חברת המיתוג להשחיל את שמו של העסק לכתבות עיתונאיות על צרכנות נכונה, או לגרום לבעלי העסק להשתתף, אולי כיועצים מומחים, בתוכניות טלוויזיה, רדיו או אינטרנט, העוסקות בשיפוצים.

השתתפות בתכניות מהסוג הזה מקבעות את מעמדו של המשתתף ושל החברה שלו כסמכות עליונה בתחום. עם זאת, חברת המיתוג גם צריכה להקפיד שעובדי העסק עצמם יפנימו את המסרים, וינהגו כלפי הלקוחות בהגינות ובמתינות. מיתוג עסקי הוא צירוף של כלל הפעולות, במטרה לייצר תדמית של איכות, הגינות וייחודיות לעסק.

באותו נושא
הסודות של דף עסקי בפייסבוק

מעטים העסקים בשנת 2019 שאין להם דף עסקי בפייסבוק, ולא בכדי. פייסבוק הלכה ונהייתה בין הפלטפורמות המובילות ביותר לשיווק ופרסום, ועסקים שרוצים למנף את עצמם,

קרא עוד »