חיפוש

מכורי אקסבוקס אלינו! יש לנו סוד לגלות לכם

אם גם אתם אוהבים לבלות שעות מול האקסבוקס ורק מחכים לרגע בו תוכלו להתיישב מול המסך ולשחק במשחקים האהובים שלכם – המוצר הבא הוא בדיוק בשבילכם! בין הדברים המהווים את ההוצאה הגדולה ביותר עבור גיימרים חובבים ומתחילים כאחד, ניתן למנות את ההוצאות הרבות על משחקי וידיאו לקונסולות ולמחשב, שיכולות להיות גבוהות במיוחד אם אתם נוהגים להחליף משחקים בתדירות גבוהה. בדיוק בשביל זה, מייקרוסופט יצרה את מנוי Game Pass Ultimate!

 

מה זה בכלל XBOX Game Pass Ultimate?

קודם כל, נרצה להסביר במה מדובר לאלו מכם שלא יודעים על מה אנו בכלל מדברים. המנוי של XBOX Game Pass Ultimate הוא למעשה מנוי לשירות של מייקרוסופט המאפשר לאלו שרכשו אותו גישה למאות משחקים בחינם, וכן לגישה לרשת האונליין של אקסבוקס ולפיצ'רים רבים נוספים. במילים אחרות, מדובר בסוג של נטפליקס למשחקי וידיאו לאקסבוקס ולמחשב האישי.

המשחקים זמינים להורדה לאקסבוקס ולמחשב האישי בכל עת, ומתחלפים כל מספר חודשים בשביל לאפשר גיוון מקסימלי בתכנים הזמינים ללקוחות שרכשו את המנוי. אם אתם חושבים שוודאי מדובר במשחקים ישנים בלבד שאין להם ביקוש, תופתעו לשמוע שהמנוי כולל בין היתר גם שוברי קופות עדכניים וקלאסיקות של כל הזמנים כגון Halo Infinite, Forza Horizon, Minecraft, Assassin’s Creed ועוד!

 

למי יתאים לרכוש מנוי XBOX Game Pass Ultimate?

כפי שציינו למעלה, מנוי Game Pass Ultimate יתאים עבור כל מי שמגדירים את עצמם בתור גיימרים, אך גם לאנשים שאוהבים לשחק במגוון רחב של משחקים מבלי להתחייב למשחק אחד ספציפי לאורך זמן. מיותר לציין שעלות המנוי החודשי הינה זולה משמעותית, גם לאורך זמן, לעומת רכישה של כמות קטנה בהרבה של משחקים מהכמות שזמינה למנויי ה- Game Pass.

באמצעות המנוי, תוכלו להנות ממגוון עצום של משחקים שיתאימו לכל סיטואציה ולכל מצב רוח, החל מאירוח חברים ועד למשחקים אינטנסיביים ברשת לתוך השעות הקטנות של הלילה.

 

מה כלול במנוי?

גישה למאגר של מאות משחקים לאקסבוקס ול- PC:

מנוי ה- Game Pass Ultimateיאפשר לכם להנות מהורדות חינמיות של למעלה מ- 500 משחקים לאקסבוקס ולמחשב בחינם! ספריית המשחקים מכילה בין היתר משחקים חמים וחדשים וקלאסיקות מכל הזמנים מכל ז'אנר שתוכלו לחשוב עליו.

 

גישה לXbox Live Gold:

רכישת מנוי שנתי תזכה אותכם בגישה בלתי מוגבלת לשירותי האונליין של Xbox Live Gold, המאפשרת לכם לשחק באונליין עם חברים ועם שחקנים מכל העולם במשחקים האהובים עליכם!

 

גישה חינמית ל- EA Play:

מעבר לספריית המשחקים העצומה של ה- Game Pass עצמו, רכישת מנוי שנתי תזכה אותכם בגישה לכל המשחקים של EA, הכוללים בין היתר שמות כמו FIFA, Battlefield ועוד רבים!

 

שלל הנחות בחנות הדיגיטלית:

מחפשים משחק שלא זמין כחלק מהמנוי? תשמחו לשמוע שהמנוי יאפשר לכם לרכוש את המשחקים החדשים ביותר בחנות ה-XBOX בהנחות משמעותיות!

משחק וידאו

 

באותו נושא
מנעול
מה זה הטמעת מערכות מידע?

בעולם העסקי שבו אנחנו חיים, חברות וארגנים נדרשים להתמודד עם כמויות גדולות של מידע ומשימות. בחברות שבהן יש מספר אגפים, חשוב שהאגפים יהיו מסונכרנים ביניהם

קרא עוד »