חיפוש

מציאת כל הביטוחים אונליין – מהם השלבים

כל אחד ואחת מאיתנו זקוקים לאי אילו ביטוחים אשר יאפשרו לנו לחיות את חיינו בשלווה ותוך שמירה על שקט נפשי. היות והחיים הם מאוד לא צפויים, ומקרים בלתי מתוכננים עלולים לקרות בכל רגע ורגע, קיים מגוון גדול של ביטוחים שיכול להיות רלוונטי לכולנו.

בין ביטוחי דירה, ביטוחי רכב, ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות ועוד, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתבלבלים בקלות בין כל פרטי המידע השונים. בדיוק בשביל זה חשוב שתכירו את הדרכים למציאות כל הביטוחים אונליין, בצורה מפורטת, מסודרת והכי חשוב – כזו שתאפשר לכם להבין איזה ביטוח כבר קיים לכם ואיזה לא.

 

"יש לי ביטוח? אין לי ביטוח? וואו, אני ממש לא יודע"

בוודאי יצא לכם לא פעם ולא פעמיים לקבל שיחת טלפון מנציגים של חברות הביטוח השונות. הנציגים הלבביים מתקשרים ומסבירים לכם בסבלנות רבה את כל פרטי המידע שאתם צריכים לדעת על "מבצע חדש על ביטוח חיים, מחיר כזה אף פעם לא יחזור".

מרוב הבלבול ופרטי המידע שנזרקים עליכם בבת אחת, אתם פשוט מסכמים את השיחה במילים "אוקיי, תעשה לי ביטוח אצלכם", מתוך רצון עז לסיים את השיחה ולנתק. אז איפה בעצם הבעיה מתחילה?

 

אולי כבר קיים לכם ביטוח מסוג שהוצע לכם?

בגלל הרצון שלכם לסיים את השיחה ולהמשיך הלאה, יכול מאוד להיות שסגרתם עסקה שלמעשה מהווה עסקה כפולה עבור ביטוח חיים שכבר קיים אצלכם.

מציאת כל הביטוחים אונליין היא הדרך שלכם להיות עם היד על הדופק, ולהבין אילו ביטוחים כבר קיימים עבורכם ואין כל צורך בסגירת פוליסת ביטוח נוספת אצל חברת ביטוח אחרת. אז איך בדיוק זה עובד?

 

מציאת כל הביטוחים אונליין באופן עצמאי

בעבר כדי להצליח ולעקוב אחרי כל מה שמתנהל בעולם הביטוח הפרטי שלכם, הייתם צריכים לצלצל למגוון חברות הביטוח ולבקש מהן למצוא ביטוחים שקיימים עבורכם על פי מסירה של פרטים אישיים כמו תעודת זהות, שם מלא ועוד.

במקביל, הייתם יכולים גם לשלוח הודעות מייל לכל חברות הביטוח במטרה לקבל את אותם פרטי המידע, אולם היום העניין הזה ממש לא עובד בצורה הזאת.

 

מציאת כל הביטוחים אונליין עם הר הביטוח

היום אין כל צורך בנקידת הפעולות האלו. הר הביטוח הוא פלטפורמה נהדרת למציאת כל הביטוחים אונליין. השלבים שתצטרכו לבצע הם כניסה לאתר של הר הביטוח, הזנה של פרטים אישיים ובלחיצת כפתור יופיעו מולכם כל סוגי הביטוחים הקיימים עבורכם.

בנוסף, האתר של הר הביטוח מאפשר היום השוואה בין פוליסות ביטוח של חברות הביטוח השונות, מחשבוני ביטוח וכלים נוספים שיוכלו להוביל אתכם אל עבר פוליסות הביטוח המתאימות לכם באופן אישי. הבדיקה המדוברת מתבצעת באופן חינמי, ותוכל לפרוש בפניכם את כל המידע הרלוונטי לגביכם. בהצלחה!

 

מגדל של מטבעות ושעון

באותו נושא
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »