חיפוש

משלוחים לחנויות וירטואליות: מה השירות כולל, מחירים ומה היתרון בחברת בוטיק

ישראלים רבים, בין אם כאנשים פרטיים ובין אם כחברות ישראליות, מנהלים אתרים וירטואליים לממכר מוצרים שפועלים בכל רחבי הגלובוס. זו היא אחת מהדרכים הטובות ביותר לשפר את ההכנסות שלכם ולהבטיח שאתם מפיצים את מוצרי המותג שלכם לקהל היעד הגדול ביותר שאתם יכולים לחשוב עליו.

אבל, הממשק של החנות הוירטואלית הוא רק חלק אחד של תהליך מכירה. בכדי לאפשר ללקוחות שלכם לקבל את המוצרים אותם הם מזמינים מהחנות הוירטואלית אתם צריכים לבחור שירותי משלוחים שיכולים לעמוד בכמויות ההזמנות איתם אתם מתמודדים באופן קבוע. אבל איך כדאי לכם לבחור שירותי משלוח? כל זאת במדריך הבא.

 

איך נראית חבילת משלוחים לחנויות וירטואליות?

 ישנם חמישה קריטריונים שיכולים לקבוע את שירות המשלוחים המושלם לחברה שלכם, ואילו הם:

  1. שירותי המשלוח – אם המפעל שלכם עובד בארץ אתם יכולים להסתפק בשירותי משלוח של חברת בלדרים, אשר מפיצים את הסחורה הישר אל דלת ביתו של הלקוח. לא ומצות מוצרים רבים יוצרים מחוץ לגבולות המדינה ולכן נדרש שילוב של שירות ימי או אווירי לצד שירות משלוח פנים. התאמת סוג השירות היא פרמטר חשוב במיוחד גם לקביעת המחיר אך גם לקביעת זמני המשלוחים למוצרים שלכם.
  2. זמני האיסוף – כאשר אתם רוצים לשלוח מוצרים לכם הלקוחות במקביל, או שהחנות הוירטואלית שלכם פועלת בקצב יחסית גבוה מומלץ לקבוע זמני איסוף קבועים עם חברת השליחויות. למשל, פעמיים בשבוע, בהם מגיע שליח החברה ואוסף באופן מרוכז את כל ההזמנות שיצאו מהאתר המכירתי בימים האחרונים. כך אתם יכולים לאסוף כמה הזמנות יחדיו ולחסוך בעלויות של קביעת אסופים מיותרים במהלך השבוע.
  3. זמני ההפצה – כפועל יוצא מזמן האיסוף ניתן לקבוע גם את זמני החפצה. אלו הם מועדי זמן קריטיים במיוחד ללקוחות שלכם ולכן אתם חייבים להיות מדויקים ככל הניתן איתם. אם הבטחתם ללקוחות לקבל את מוצרי אתר מכירתי תוך שבעה ימי עסקים ואתם לא עומדים בהבטחה זו, השם של המותג שלכם עלול להיפגע, וזו יכולה להיות מכה קשה לעסק. על כן, מומלץ לקבוע מראש אל מול חברת השליחויות את ההתחייבות למועד ההפצה המאוחר ביותר וכך גם לפרסם באתר שלכם.
  4. עלויות – ככל שאתם מבצעים יותר משלוחים במהלך החודש, כך תוכלו לקבוע מחירי משלוחים נוחים יותר אל מול חברת השליחויות. לכן חשוב לבצע הערכה די מדויקת של כמות המשלוחים הנדרשת בכל חודש, ואיתה להגיע למשא ומתן את מול חברת השליחויות.
  5. משלוחים גדולים – אם אתם רוצים לבצע משלוחים חריגים בגודלם או בכמות המוצרים והלקוחות שלהם, חשוב לעדכן את חברת השליחויות מראש על מנת שהם יצליחו להעניק לכם את שירות, אך גם לספק את המחיר המתאים למשימה. וכך אתם תאפשרו לכל הלקוחות שלכם לקבל את מתנות החגים שלהם בדיוק בזמן וללא עיכובים.

 

מדוע כדאי לבחור בחברת שליחויות אחת למשימה?

הבחירה בחברת שליחויות כמו דיל דליברי לא חייבת להיות מכירה על סמך תמחור בלבד. לעיתים רבות גם המשמעות של איכות השירות נכנסת לתוך התחשיב שעושות החנויות הווירטואליות. עם חברת השליחויות שלכם מספקת לכם שירותים מצוינים, לא מעכבת את המשלוחים ומאפשרת לכל לקוח לקבל את החבילה שלו בדיוק בפרק הזמן הדרוש, שווה לכם לשלם לחברה קצת יותר כסף על כל משלוח אבל לקבל מהלקוחות רק תגובות חיוביות ורכישות חוזרות. חברת השליחויות היא הפנים שלכם מול הלקוח ואתם רוצים לבחור אותה בצורה יעילה וחכמה.

באותו נושא
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »