חיפוש

מתחילים מאפס – איך תבנו אתר בצורה מקצועית

בנייה של אתר היא משימה מורכבת. מצד אחד, ניתן לבנות אתר בצורה עצמאית בעזרת שלל פלטפורמות. מנגד, בנייה עצמאית לא תמיד תוביל אתכם לתוצאה הרצויה, בעיקר מבחינת האיכות של האתר. כדי להצליח בבנייה יש לבצע אותה בשלבים, בלי לדלג על אף אחד מהשלבים החשובים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל השלבים החשובים בבניית אתר.

 

בניית אתר

בניית אתרים הוא תחום חשוב מאוד בעולם הפרסום. בלי אתר לעסק או לארגון שלכם יהיה לכם קשה להגיע ללקוחות נוספים. בנייה של אתר יכולה להיעשות באופן עצמאי, אולם בדרך כלל התוצאה של בנייה עצמאית בלי איש מקצוע לא מרשימה במיוחד. לכן, עוד לפני שאתם מתחילים בבניית האתר, יש דבר אחד שחשוב מאוד לעשות.

 

בחירת איש מקצוע

במידה רבה, ההצלחה של האתר שלכם תלויה באיש המקצוע שיבנה אותו עבורכם. בעולם בניית האתרים ישנם הרבה אנשי מקצוע וחברות, אולם אתם צריכים למצוא אחד כזה שמצד אחד יבין את הצרכים שלכם באופן מדויק, ויחד עם זאת גם ידע איך לתרגם אותם לתחום הידע שלו. נסו למצוא איש מקצוע שראיתם אתרים אחרים שהוא בנה והבנתם שזה בדיוק הסגנון של האתר שאתם רוצים.

 

בחירת תכנים

השלב השני נעשה יחד עם איש המקצוע ובו אתם בוחרים את התכנים שימלאו את האתר שלכם. מצד אחד עליכם למצוא מספיק תכנים כדי שהאתר לא יראה ריק מידי, אך יחד עם זאת אסור לכם להגיע למצב שבו האתר עמוס. התכנים צריכים להיות אינפורמטיביים, רלוונטיים וכאלו שמשלבים טוב במראה הכללי של האתר. נסו לשלב גם כמה שיותר תכני מדיה באתר שלכם.

מהירות גלישה

מהירות גלישה

אחרי שהאתר בנוי, אחד הדברים שהכי משפיעים על הנוכחות של הגולשים בו הוא מהירות הגלישה של האתר. כדי שהאתר שלכם ייהנה ממהירות גלישה גבוהה יש כמה דברים שאתם צריכים לעשות. הראשון הוא לאחסן את המידע שלו במקום נפרד ולא על גבי האתר עצמו, והשני הוא לדאוג שהתכנים ששמתם בו נמצאים בתצורה מסוימת שלא מכבידה על האתר.

אבטחת מידע

אבטחת מידע

במקרים רבים המידע שיש באתר שלכם הוא מידע חשוב, ועליכם להתייחס אליו בצורה הראויה. בין אם מדוהר על פרטים רגישים של העסק, פרטי אשראי של לקוחות או כל מידע אחר שאתם לא מעוניינים שיהיה גלוי. הנגישות למי שיש באתר שלכם גדולה מאוד, ועליכם לדאוג שהוא יהיה סגור בפני גורמים עוינים. את עניין האבטחה של המידע עליכם להעלות כבר בתחילת תהליך הבנייה.

 

לסיכום

בנייה של אתר איכותי יכולה להוביל להצלחה גדולה בפרסום ולהגדלת מאגר הלקוחות. עם זאת, כדי שהבנייה תהיה מוצלחת עליכם לבצע אותה בשלבים. בחרו איש מקצוע מתאים שינהל עבורכם את הבנייה, ואל תשכחו לבחור בקפידה את התכנים לאתר. הקפידו על מהירות גלישה גבוהה ואבטחה.

עיצוב אתר

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »