חיפוש
חיפוש

מתי כדאי לעלות תמונה באינסטגרם כדי לקבל הרבה לייקים?

רבים מבעלי העסקים תוהים לעצמם מתי הזמן הנכון ביותר להעלות תמונה באינסטגרם. מהי התשובה? במאמר הבא.

 

אינסטגרם – פלטפורמה שיש לדייק בשימוש בה

אומנם אינסטגרם כבר מזמן השתלטה על חיינו, ורובנו מבלים את רוב שעות היום בה – אם זה בגלישה ואם זה בהעלאת תמונות אבל עבור בעלי עסקים אינסטגרם מהווה כלי שיווקי ראשון במעלה לקידום מכירות והעלאת החשיפה. על מנת לבצע זאת, יש חשיבות גדולה מאוד לזמן בו שיש להעלאות פוסטים ותמונות. אומנם אי אפשר לדעת בדיוק מתי הזמן הטוב ביותר להעלאות תמונה, אבל ממחקרים רבים שנעשו עולה כי ישנה חשיבות רבה לתזמון, בעיקר בעמודים עסקיים, וזאת על מנת לייצר ויראליות לתמונות אשר יזכו לחשיפה רבה ככל האפשר.

 

יצירת ויראליות בשעות ספציפיות

רוב הפרופילים המצליחים באינסטגרם מעדיפים לפרסם את התמונות שלהם ביום ובשעה מסוימת, כאשר מדובר בטקטיקה שיווקית מעניינת אשר מאפשרת לעסקים לשמור על קהל היעד שלהם שכן הם מורגלים לתוכן חדש בימים ובשעות קבועות מראש. אבל, חשוב לדעת כי לתזמון יש מרכיב משמעותי מאוד. אתר Betop, האתר המוביל בישראל לקידום עסקים באמצעות הרשתות החברתיות מציג את הנתונים המדויקים לגבי מתי בדיוק יש להעלות תמונה באינסטגרם כדי להגדיל את החשיפה:

שעות הבוקר (7:00-09:00)  בשעות הבוקר רוב המשתמשים באינסטגרם אוהבים להסתכל בפייד שלהם, ולראות מה חדש באינסטגרם איך שהם קמו, מארוחת הבוקר עד הדרך לעבודה. לפיכך לעלות תמונה בשעות (7-9) ימשוך הרבה תשומת לב.

צהריים (11:00-13:00) – שעות הצהריים הן השעות בהן רוב המשתמשים עובדים, אבל בשעות הצהריים רובם ייכנסו לאינסטגרם כדי להתעדכן מה חדש. לכן, מדובר בשעת חשיפה טובות עבור העלאת תמונות.

ערב – (19:00-21:00) – בסיופו של יום העבודה בדרך הביתה יבדקו רוב הגולשים את הפיד, גם אם לא הספיקו לבצע זאת במהלך שעות העבודה. לכן, שעות החשיפה כאן הן אפקטיביות ביותר.

לילה(23:00-01:00) – מבדיקה אשר ערך האתר בקרב משתמשי אינטגרם, מדובר בשעות בהן הגולשים בודקים את הפיד שלהם ממש לפני שהם הולכים לישון. חשוב לדעת בהקשר זה כי מרבית האנשים אינם מעלים תמונות בשעה הזו, אלא אם כן מדובר בסופ"ש ולכן מדובר בחשיפה טובה מאוד עבור בעלי עסקים להתבלט ולכן עבור בעלי עסקים זה בהחלט יכול להוות יתרון.

 

מעוניינים לקדם את העסק שלכם באמצעות הפלטפורמה של אינסטגרם ולזכות לחשיפה מיטבית בשעות השיא של הגולשים? פנו עוד היותר לאתר Betop, האתר המוביל בישראל לקידום עסקים בפלטפורמות החברתיות. באמצעות החברה תוכלו להגדיל את החשיפה לעמוד העסקי, לקנות לייקים ועוקבים ולעבוד עם הצוות הטוב ביותר ובעל ניסיון רב בקידום עסקים בפלטפורמה של אינסטגרם כך שגם אתם תוכלו להצטרף למהפכה הגדולה של הרשתות החברתיות וקידום עסקים.

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »