חיפוש
חיפוש

מתרגמים אתר? E-commerce

קבלו 5 טיפים חשובים!

עתידים להקים אתר בתחום הצרכנות? ובכן, המומחים של חברת כתיבת התוכן השקדן מציגים חמישה טיפים חשובים אשר יאפשרו לכם לתרגם את האתר באופן הטוב ביותר.

 

תרגום אתר – חמישה טיפים חשובים

  1. התקשרות עם חברה מקצועית – הטיפ החשוב והטוב ביותר אשר אותו ניתן להעניק לבעלי עסקים אשר מעוניינים להקים אתר הוא התקשרות עם חברה מקצועית אשר תדע לבצע תרגום מדויק ומהימן, כאשר חשוב להתקשר עם חברה אשר לה צוות כותבי תוכן אשר הם דוברי השפה אותה צריך לתרגם, כל זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי התרגום שלכם מדויק ונכון.
  2. לא להשתמש בגוגל טרנסלייט – גוגל טרנסלייט הוא אומנם כלי מצוין בעבור תרגום של מילה אחת, אולם באתרים מתמחים מדובר בטעות עצומה אותה תוכלו לבצע במידה ואתם מעוניינים לתרגם את האתר.למעשה, גוגל לא תמיד מדייק בתרגום, בעיקר בעת מילים שהוא איננו מכיר באופן מלא, ולכן אסור להיעזר לו בתהליך התרגום, אלא רק במתרגם מקצועי דובר שפת אם.
  3. אי השמטה – בעת תהליך התרגום אסור להשמיט שום פרט, בעיקר אם מדובר במבנה טכני. יתרה מכך, אתר אשר ישמיט פרטים טכניים או חשובים במיוחד עשוי למצוא את עצמו חשוף לתביעה מצד הלקוח, ולכן חשוב מאוד לבדוק היטב כי בעבודת התרגום ניתנים כלל האלמנטים מבחינת המפרט הטכני או התחזוקה.
  4. קצר, קצר, קצר – תוכן אשר מוצג באתר הינו תוכן אשר חייב להיות ממוקד וקולע, וזאת משום שהגולשים אינם מעוניינים לקבל מלל רב אשר יטריח אותם, בעיקר בענף הצרכנות. לכן, מומלץ לבצע עבודת תרגום ולאחריה עריכה, כך שהתוכן אשר מוצג באתר יהיה מדויק, קולע ומהימן.
  5. הנעה – הטקסט המתורגם חייב להניע את הגולש לצורך רכישה, ולכן מומלץ מאוד לשבץ בטקסט ביטויים/מילים אשר יניעו את הגולש לפעולה, כמו גם יאפשרו לו לקבל את הפרטים באופן מהיר, כפי שציינו לעיל בכל הקשור למספר המילים אשר מוצגות באתר מתחת לכל מוצר. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק כי בעבודת התרגום משולבים גם מילות/ביטויי מפתח אותם מקלידים הגולשים בעת כניסתם למנוע החיפוש, כך שאם לדוגמא לקוח מחפש "מכונת כביסה" הוא יוכל להגיע לאתר שלכם.

 

עבודת תרגום מקצועית במחירים מצוינים – באמצעות חברת השקדן

חברת השקדן הינה חברה מובילה בתחומה אשר מתמחה מזה שנים רבות בביצוע של עבודות תרגום וכתיבת תוכן, למגוון של אתרים בארץ ובעולם.כלל העובדים של החברה הינם דוברי שפת אם בערבית, צרפתית, אנגלית, ספרדית, פורטוגלית ועוד, ולכן תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את עבודת התרגום הטובה ביותר, במחירים מצוינים אשר יבטיחו את כדאיות ההשקעה לצורך התקשרות בעבור עבודות תרגום. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטים מלאים באתר החברה בכתובת www.shakdan.co.il.

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »