חיפוש

נקודות שכדאי להכיר לפני שמעצבים לוגו

הלוגו הוא הפנים של כל מותג – הוא הדבר הראשון שאמור לקפוץ בראשו של לקוח כשהוא חושב על העסק שלכם. כמו שאנחנו נשקיע בנראות של הפנים שלנו, כך עלינו להשקיע בנראות של הפנים של העסק שלנו, ולגרום ללוגו לספר את הסיפור שמאחורי המותג שלנו.

אבל בלי קשר למהות העסק, הלוגו שלנו צריך להראות ללקוחות הפוטנציאליים שלנו שאנחנו הכי טובים במה שאנחנו עושים. הלוגו שלנו צריך לומר "העסק שלנו הוא מותג, והמותג שלנו יוקרתי."

הנה כמה נקודות שכדאי להכיר לפני שניגשים למלאכה:

  1. Less Is More

    לוגו שמכיל הרבה פרטים, צבעים וצורות מעמיס המוח ומעייף את האדם שרואה את הלוגו. לוגו איכותי הוא לוגו שמספיק מבט אחד בו כדי להבין את הסיפור והערך מאחורי המותג שהוא מייצג.

נסו לחשוב כיצד אתם יכולים להכניס כמה שיותר מידע בכמה שפחות פרטים, ולהפוך את הלוגו שלכם לנקי ופשוט ככל האפשר.

  1. מה התועלת ללקוח?

    הלוגו שלכם צריך להסביר ללקוח בדיוק מה הוא ירוויח מהמותג.
    לוגו שמיועד לקהל יעד ספציפי, שמדבר בשפה שלו ומתעלה על המתחרים באותו שוק הוא לוגו שמושך את העין ומייצר סקרנות.
    עיצוב לוגו איכותי דורש עבודת מחקר רצינית על המוצר או השירות שהוא מוכר, על הלקוחות אליהם מיועד אותו מוצר ועל המותג שהוא מייצג.
    הלוגו שלכם צריך להבליט את הייחודיות של העסק שלכם ומה מבדיל אותו ממוצרים אחרים כמוהו – לדוגמה, יש אנשים שיעדיפו פסטה של המותג "ברילה" על פני המותג "אסם", פשוט כי "ברילה" משדרת איכות איטלקית ואווירה של חו"ל.

  2. פונט

    הפונט (כתב) שממנו מורכב הלוגו הוא מרכיב קריטי בהבנת המותג שהוא מייצג.
    כשמדובר בפנים של העסק שלכם, חשוב להשקיע בפונט איכותי ומיוחד שמתאים למהות של המותג שמאחוריו.

בחירת הפונט צריכה להתאים לסיפור שאנחנו רוצים לספר דרך הלוגו, ויש לשים לב לאווירה שהפונט משרה עליכם.
מספיק חיפוש זריז בגוגל כדי למצוא מעצבים מוכשרים שמציעים פונטים מוכנים בטווח מחירים משתנה או שירות עיצוב פונט ייחודי לעסק שלך.
לבעלי תקציב מוגבל: Google Fonts היא ספריה ענקית של גוגל, המכילה אלפי פונטים חינמיים בשפות שונות, וניתן להשתמש בה כדי למצוא פונט שיתאים ללוגו שלכם.

  1. צבע

    הצבע של הלוגו שלכם צריך להיות מזמין ומותאם לעסק.
    מומלץ להשתמש בצבעים שנעימים לעין, לא חזקים או חיוורים מדי, שבעזרת הלוגו יעזרו למתג את העסק שלכם. הרבה מותגים משתמשים בצבעים קבועים שגורמים ללקוח לשייך אותם לאותו מותג (קוקה קולה- אדום לבן, פייסבוק- כחול לבן, מקדונלדס- אדום צהוב ועוד).

  2. תן למקצוענים לעשות את העבודה בשבילך

לא כולנו נולדנו עם מכחול.
עיצוב לוגו שמשדר יוקרה הוא עבודה ששווה להשקיע בה ולתת לאנשים שמבינים בעיצוב לוגואים לעשות את החשיבה בשבילך.

Interload הוא מיזם אינטרנטי המציע שירותי עיצוב גרפי במחירים נוחים לעסקים קטנים ובינוניים. בעזרת המודל השיווקי של המיזם, ניתן לקבל שירותי עיצוב גרפי איכותיים מצוות מעצבים גרפיים מובילים ומקצוענים, והכל במחירי תחרות אטרקטיביים.

באותו נושא
המדריך המלא לשימוש בתוכנות שרטוט

אדריכלים ומעצבי פנים מחויבים להיעזר בתוכנות שרטוט מתקדמות אשר מאפשרות לקבל תוצר ויזואלי ומדויק של המבנה. בדקות הקרובות נציג בפניכם את המדריך המלא לטובת יצירת

קרא עוד »
בניית אתרים למאמן

שוק מאמני הכושר הוא שוק רווי ועמוס, מאמנים רבים מנסים לבדל את עצמם ולמצוא לעצמם פלח שוק חדש ונאמן באופן שיוכל לסייע להם לצאת לדרך

קרא עוד »
קורס גרפיקה אונליין

קורס גרפיקה אונליין מעבר לכל אחד ללמוד את אחד המקצועות הצומחים ביותר במשק הישראלי כמו גם בעולם, ובכך לעסוק במקצוע דינאמי אשר משלב יצירתיות וטכניקות

קרא עוד »