חיפוש
חיפוש

מהם סוגי האחסון הקיימים בשוק הדיגיטלי

בשנים האחרונות הפך האחסון הדיגיטלי לשירות חובה, בעיקר בקרב בעלי עסקים ובעלי אתרים.

ההתקדמות הטכנולוגית הביאה אתרי תדמית רבים להפוך לאתרי מסחר אלקטרוני.

חברות האחסון של אתרים אלו מהוות נדבך משמעותי וחשוב בהצלחתן במהפך, שכן נדרשות מהן מהירות, רמת אבטחה גבוהה, זמינות משאבים ועוד.

אילו סוגי אחסון קיימים בשוק הדיגיטלי? בואו נתחיל.

 

מבוא

בחברות אשר מספקות שירותי אחסון תוכלו למצוא שלל חבילות אחסון המותאמות לצרכיכם. לרוב, כל חבילת אחסון נועדה לספק צורך מסוים, וזו מותאמת לשימוש או לסוג אתר ספציפי. עלות החבילה משתנה בהתאם למספר קריטריונים, בהם נפח האחסון לו אתם זקוקים וכן כמות התעבורה, כלומר, כמות הגולשים המגיעים לאתרכם.

 

אחסון שיתופי

אחסון זה אומר כי אתרכם ישב בשרת עם אתרים נוספים, ולמעשה, אתרכם יחלוק עמם את אותה כתובת IP. אומנם מדובר על אפשרות אחסון זולה יחסית, אך אפשרות זו עלולה לגרור בעיות לא רצויות. בעיה אחת עלולה להיווצר במידה ובשרת עליו אתם יושבים ישבו אתרים אחרים, אשר מציגים תכנים שאינם ראויים. במקרה זה, כתובת ה –  IPשלכם תתויג בידי גוגל כמזיקה, והדבר עלול להביא להגדרת אתרכם ככזה.

בעיה נוספת העולה בעת בחירה באחסון שיתופי היא לעניין אבטחה. לא פעם, האתרים האחרים אשר מאוחסנים בשרת יהיו חשופים לניסיונות פריצה רבים. בשל העובדה כי כלל האתרים יושבים באותו שרת, פריצה לאחד מהאתרים עלולה להוביל לפריצה לכלל האתרים המאוחסנים, ובכללם גם אתרכם.

 

שרת וירטואלי

סוג אחסון זה מעניק כמות זיכרון מוגבלת, אשר מוקצת עבורכם בתוך שרת רגיל. למעשה, שרת וירטואלי מאפשר הנאה מן היתרונות של שרת משלכם, מבלי קיום של שרת נפרד בפועל. אחסון זה מאפשר כתובת IP פרטית עבורכם, וכן הקצאת משאבים עבורכם באופן אישי. מדובר באחסון במחיר שאומנם יקר יותר מאחסון שיתופי, אך זה ללא ספק איכותי יותר.

 

אחסון ריסלר

באחסון מסוג זה, אנו מדברים על רכישת חבילת אחסון גדולה, אשר יאפשר לכם לבצע מכירה של אחסון לאתרים אחרים. למעשה, אפשרות זו מאפשרת פתיחת אחסון לבעלי עסקים ולבעלי אתרים אחרים, הקצאת משאבים וזיכרון, אירוח מספר רב של דומיינים, בגינם תוכלו לגבות תשלום נפרד מכל בעל עסק או אתר.

לרוב, אפשרות אחסון זו תתאים לחברות שיווק דיגיטלי. אלו ירכשו חבילת אחסון זו, ויאחסנו עבור לקוחותיהם את האתרים ואף יוכלו להרוויח מן ההפרש.

 

אחסון אתר וורדפרס

המערכת הפופולרית ביותר, בקרב רבים בעולם כולו, לבניית אתרים, היא מערכת אתר וורדפרס. כאשר מדובר אחסון כמו של אחסון אתר וורדפרס, אנו מדברים על פלטפורמה לבניית אתר, ולמעשה, בחבילת אחסון אשר לבעליה ניתנים תוספים וכלים משלימים אשר יסייעו לו בניהול, שיפור וכן קידום האתר שלו בפשטות ויעילות. יתרון מרכזי בבחירה באחסון אתר וורדפרס הוא הימצאות שרת מאובטח אשר מסייע למזעור ניסיונות פריצה לאתר.

 

מסכים מחוברים לענן

באותו נושא
רכישת דומיין
איך בוחרים שם לאתר?

לא הרבה יודעים עד כמה שם האתר שלנו יכול להיות גורם משפיע על קידום האתר, החשיפה שלו וכמו כן, על הגולשים שיבחרו להכנס אליו. אז

קרא עוד »