חיפוש

5 סיבות לעיצוב לוגו לאתר שלכם

בשפה העברית, לוגו הוא סמל! פשוטו כמשמעו.

אם אתם לא יודעים למה חשוב להשקיע בעיצוב לוגו, אולי תשאלו את נייק.

הבנתם לאיזה כיוון הכתבה הולכת? אם עדיין לא – לוגו הוא בעצם התג שמסל את העסק.

הוא יכול להבטא כל כך הרבה או כל כך מעט עלייכם, המוצר והחברה.

אם עדיין לא ברור לכם או שיש לכם ספק, הנה  5 סיבות לעהשקיע בעיצוב לוגו לאתר האינטרנט שלכם.

 

על הצד הויזואלי

אם היינו יכולים להעביר את ידינו דרך המסך ולטעום דרכו את הפיצה שאנחנו מתלבטים להזמין או לדגום בושם מפרסומת, היה לנו הרבה יותר קל למכור ולשווק. עד שזה יקרה בעתיד המאוד רחוק, אנו קונים מעבר למסך קודם כל על סמך חוש הראייה שלנו. לוגו של אתר אינטרנט, יהיה בכל נושא אשר יהיה, נועד להיות הגורם הראשון שילכוד את עינו של הצרכן הפוטנציאלי, לפני שבכלל התחיל לעיין באתר.

 

פן אישי

עיצוב לוגו הוא אומנות בלתי נגמרת. ישנן כל כך הרבה גישות עיצוביות, מין המינימליסטיות ביותר לגרנדיוזיות שופעת צבע עם איורים וקריקטורות. סמל האתר שלכם, שבסופו של דבר גם יהיה הסמל שלכם צריך לייצג אתכם ואת המוצר. על הלוגו להיות או רלוונטי לגמרי למוצר שלכם או בכלל לא קשור אך עם עיצוב קולע ויצירתי. לדוגמה – מי מכם שזוכר את חברת הסלולר אורנג' (לימים פרטנר), ישים לב שאין בלוגו שלה שום דבר שקשור לפלאפונים או לסלולר. היה להם הסך הכל שם. מהשם הם גזרו את הלוגו הכי מינימאלי שאפשר והצליחו בזכות פרסום אגרסיבי.

 

במה לביטוי עצמי

לכם, בעלי אתר האינטרנט יש הזדמנות נדירה. אתם יכולים לקחת חלק בתג שלכם. כמו שהשוטרים האמריקאים אוהבים להגיד, זה הבאדג' שלכם! מעבר לרלוונטיות למוצר או אליכם, ניתן להסתכל על תהליך עיצוב הלוגו כתהליך יצירה שדרכו אתם מגלים את עצמכם על צדדיכם האומנותיים השונים. גם אינכם מאיירים מלידה, שימוש בכלים טכנולוגיים יכול להקל לכם מאוד על המטלה וגם לגלות לכם מגוון אינסופי של אפשרויות.

 

מופיע בחיפוש

אחר שתיצרו את הלוגו שלכם ותשבצו אותו באתר, המלצת המערכת היא להעלות אותו בקידום ממומן בגוגל. דרך כך, כאשר יחפשו את המוצר שלכם ברשת, באמצעות קידום נכון דרך הטמעת ביטויים וקישורים בלוגו שלכם, תוכלו להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלכם.

 

קל מאוד וחסכוני בזמן

עיצוב לוגו אינו מטלה קשה בזכות כל ההתקדמות הטכנולוגית וגם בזכות חברות ויוצרים מוכשרים רבים שמסתובבים ברשת. כל מה שצריך לעשות הוא לעיין באתרים הנבחרים, לראות מה הכי מושך אתכם, ליצור קשר ומשם רק צריך להמתין. לוגו נחשב היום לחלק בלתי נפרד מאתר אינטרנט נחשב. רוצים לייצר רושם רציני ואמין? מילה אחת – לוגו.

 

פיצרייה

באותו נושא
מנעול
מה זה הטמעת מערכות מידע?

בעולם העסקי שבו אנחנו חיים, חברות וארגנים נדרשים להתמודד עם כמויות גדולות של מידע ומשימות. בחברות שבהן יש מספר אגפים, חשוב שהאגפים יהיו מסונכרנים ביניהם

קרא עוד »