חיפוש

עיצוב לוגו יוקרתי – מהם טווחי המחירים?

חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם הוא הלוגו. למה? התשובה היא פשוטה. הצמדת ויזואליות לתוכן. זה לא סתם שכשאומרים לכם גוגל, קופצים לכם מיד הצבעים כחול, אדום, צהוב וירוק לראש. נייק זו החברה עם הוי, ומקדונלדס הם אלה עם האות M הצהובה. זה אולי נשמע פשוט, אבל הלוגו הוא אחד החלקים שמושקעת בו הכי הרבה מחשבה בתהליך המיתוג העסקי. אם כן בואו נבין, עיצוב לוגו יוקרתי – מהם טווחי המחירים?

"הכל עניין של טיימינג"

עיצוב לוגו בעבר היה עניין יחסית קל לביצוע. היות והיו קיימים בעבר מספר מצומצם מאוד של מעצבים וקופירייטרים, כל העבודה התנקזה אליהם. פעם אמצעי הפרסום גם לא היו רבים כמו היום, כך שמחיר עבודת עיצוב לוגו עמד לפעמים על עשרות דולרים בודדים.

אנחנו נמצאים בעידן שבו השיווק והפרסום שולטים בעולם, ואין כמעט פלטפורמה היום שלא מנוצלת לפרסום מוצרים – האינטסגרם, הפייסבוק, וכמובן הדרכים המסורתיות של עיתונים וטלוויזיות.

הצמדת האמצעי הויזואלי – הלוגו, לשם החברה, הוא חשוב היום יותר מאי פעם. אנחנו חיים בעידן של כאן ועכשיו, וכל מה שלא תופס אותנו בשניה הראשונה, ככל הנראה כבר לא יתפוס אותנו גם בעתיד. לכן, לוגו הוא דבר חשוב ביותר, והוא צריך להיות בדיוק הדבר הזה – המהיר, הצבעוני, הקליט והחד.

עיצוב לוגו יוקרתי – מהם טווחי המחירים?

טווחי המחירים של עיצוב לוגו יוקרתי משתנים בהתאם לסוג הלוגו שתרצו, הגודל שלו וכמובן בהתחשב במעצב בו תבחרו לביצוע עבודת עיצוב הלוגו. אצל אחד תוכלו לקבל מחיר של מאות שקלים בודדים, והצעת המחיר של האחר תוכל להגיע גם לאלפי שקלים. המחיר כולל בתוכו גם את סוג הגופן שתבחרו ועד כמה מיוחד ויצירתי הלוגו צריך להיות.

טווחי המחירים עבור עיצוב לוגו יוקרתי נעים בדרך כלל בין 500-2000 ש"ח.

לפני בחירת המעצב, הגדירו לעצמכם את הציפיות מהלוגו שלכם וחשבו מה אתם רוצים להשיג באמצעותו, שאלו את עצמכם את השאלות החשובות הנ"ל ורק לאחר מכן בצעו בחירת מעצב שתוכל להפיק עבור העסק שלכם את המיטב.

עיצוב לוגו יוקרתי – מייבראנד

אנחנו במייבראנד מציעים מגוון שירותי מיתוג עבור העסק שלכם. עם למעלה מ-650 מותגים שהובלנו להצלחה, 11 שנים של ניסיון, יצירתיות במקסימום וצוות מעולה של אנשים שחושבים מיתוג בכל רגע נתון, אנחנו מבטיחים לכם תוצאות מדהימות עבור העסק שלכם.

אמרתם עיצוב לוגו יוקרתי? אמרתם מייבראנד. הצוות שלנו מורכב מחבורת אנשי פרסום ומעצבים גאונים, שדואגים להתעדכן בכל מה שחדש, רלוונטי וחשוב. אנחנו במייבראנד נדאג שהלוגו שלך יגרום לכל אחד לעצור ולהגיד – וואו, מה זה הדבר המדליק הזה? ומבטיחים השקעה, מקוריות ותוצאות שלא תוכלו להפסיק להתגאות בהם.

אז יאללה, למה אתם מחכים?היכנסו לאתר https://www.my-brand.co.il או הרימו טלפון קטן ואנחנו איתכם – 077-2305143.

באותו נושא
הסודות של דף עסקי בפייסבוק

מעטים העסקים בשנת 2019 שאין להם דף עסקי בפייסבוק, ולא בכדי. פייסבוק הלכה ונהייתה בין הפלטפורמות המובילות ביותר לשיווק ופרסום, ועסקים שרוצים למנף את עצמם,

קרא עוד »