חיפוש

קידום ממומן: כל מה שצריך לדעת!

העובדה שלעסק שלכם יש אתר, עדיין לא מבטיחה לכם הגעה לרמת חשיפה גבוהה. בכל הקשה של מילות חיפוש בגוגל עולות לנגד עינינו מאות אלפי תוצאות חיפוש, והסיכוי שדווקא האתר שלכם הוא זה שיהיה במקומות הראשונים הוא אפסי. כל זה יכול להשתנות אם מבצעים תהליך פשוט שנקרא קידום אתרים. כאן נספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על קידום אתרים ממומן. 

 

קידום ממומן מול קידום אורגני

הסיבה שאנחנו מדברים על קידום ממומן היא שזו לא הדרך היחידה לבצע קידום אתרים. כאשר תפנו אל סוכנות דיגיטל לטובת קידום אתרים, תעמודנה בפניכם שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא קידום אורגני, כלומר בנייה של האתר או עיצוב שלו כך שהוא יענה על הדרישות של אלגוריתם דירוג האתרים של חברת גוגל. לקידום הזה יש מספר יתרונות, אבל כאן נדבר על קידום ממומן בגוגל.

בקידום ממומן האתר שלכם לא צריך לעבור אף טרנספורמציה. ניתן לקדם את האתר כמות שהוא, כאשר כל מה שנדרש מכם לעשות זה פשוט לשלם לחברת גוגל כסף תמורת קידום האתר. כמובן, אתר איכותי הוא משהו שכדאי שיהיה לכם בלי קשר לקידום שלו, אבל בתור התחלה וכדי להגיע לקהל צופים גדול יותר מזה שיש לכם עכשיו, תוכלו לקדם את האתר דרך תשלום ישיר לגוגל.

ממומן

תוצאות מהירות יותר

היתרון הראשון של שיטת הקידום הזו הוא בזמן שבו תראו את התוצאות שלו. קידום אורגני הוא תהליך מתמשך, ולמרות ההצלחה הסופית שלו יכול לקחת לכם לא מעט זמן עד שתגיעו אליה. בתור בעלים של עסק קטן אין לכם תמיד את הזמן הזה, כך שאם אתם באמת רוצים לראות תוצאות באופן מהיר, הדבר הנכון הוא פשוט לפתוח את הארנק ולשלם לגוגל שתבצע עבורכם קידום.

 

אין צורך להשקיע באתר

עוד יתרון שיש לקידום הממומן הוא שאתם לא צריכים להשקיע כלל באתר. בקידום אורגני יש צורך לשפר את רמת אבטחת המידע שלו, להתאים אותו לגלישה מכמה סוגי מכשירים וכמובן לוודא שמהירות הגלישה בו היא גבוהה. כל הדברים הללו יכולים לדרוש מכם לעצב מחדש את האתר שלכם, גם אם בניתם אותו בעמל רב. בקידום ממומן כל הפרוצדורות הללו נחסכות מכם.

 

על מה חשוב להקפיד

הדבר היחיד שנותר לנו לומר לכם הוא החשיבות הרבה של בחירת איש מקצוע לטובת קידום ממומן. למרות שמדובר על תהליך פשוט יותר מאשר קידום אורגני, עדיין אסור לכם לוותר על איש מקצוע שילווה אתכם במהלך קמפיין הפרסום וידע איך לתווך לגוגל את הצרכים שלכם.

 

לסיכום

כדי לקדם אתר בגוגל עומדות בפנינו שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא עיצוב של האתר כך שהוא יענה על הדרישות של אלגוריתם דירוג האתרים של גוגל. האפשרות השנייה היא קידום ממומן וכאן סיפרנו לכם על היתרונות שלה.

קידום ממומן

באותו נושא
אתר מנצח
4 טיפים לבניית אתר מנצח!

  סביר להניח ששמעתם לא פעם שבנייה איכותית של אתר צריכה להתבצע תוך יישום של טיפים בסיסיים. אם כך, כדאי שתדעו שריכזנו את 4 החשובים

קרא עוד »