חיפוש

רואה חשבון אמריקאי? קבל 3 דרכים לקדם אתר באינטרנט לישראלים

קידום אתרים הוא תחום מורכב ומלא אפשרויות, כל שכן כאשר מדובר על אתר בתחום הפיננסים.

אם אתם רוצים למכור שירותים פיננסיים אתם צריכים למצב את עצמכם בתור הטובים ביותר בשוק, או לפחות להראות שאתם מומחים ויודעים מה אתם עושים. הרי אתם רוצים שהגולש ירצה להפקיד בידיכם את ענייניו הפיננסיים, נכון? אז אם אתם מציעים שירותים של רואה חשבון אמריקאי, הנה 3 טיפים שיעזרו לכם לקדם אתר לישראלים:

 

כלל ראשון בקידום אתרים לרואה חשבון אמריקאי – תוכן איכותי

רואה חשבון אמריקאי, כמו כל בעל עסק שעוסק בתחום פיננסי, או תחום חיוני אחר, חייב להציג חזות מקצועית ומרשימה. לכן האתר שלכם חייב להיות עמוס תוכן איכותי – מאמרים עם מידע רלוונטי לתחום העיסוק.

המידע צריך להיות איכותי, אך גם בעל ערך, כלומר – כתוב בצורה מעניינת, שהקורא יכול להפיק ממנה תועלת (כמו למשל: מדריך להגשת דוחות אונליין ל IRS לדוגמה, או "איך לבצע תהליך גילוי מרצון בלי להסתבך?" וכן הלאה).

לבסוף, מידע מקצועי שאותו כותבים עבור לקוחות, שאינם אנשי מקצוע בתחום, צריך להיות כתוב בצורה פשוטה שכל אחד יכול להבין. אם הצלחתם לענות על כל התנאים הללו, יש לכם תוכן איכותי. אם לא, אתם צריכים למצוא כותב תוכן שיכול לעמוד במשימה ולספק לכם את הסחורה.

 

כלל שני בקידום אתר של רואה חשבון אמריקאי – מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח בתחום ראיית חשבון, או מיסוי אמריקאי למשל, עשוי להוביל אתכם לגוגל טרנדס – כלי המחקר של גוגל לאיתור ביטויי חיפוש נפוצים. את הביטויים האלה יש לשלב באופן חכם ומעניין בתוכן המופיע באתר, כדי להפוך את האתר אטרקטיבי יותר, להוביל אליו את הגולשים ולהעלות את הדירוש שלו במנועי החיפוש של גוגל.

 

כלל שלישי בקידום אתרים עבור רואה חשבון אמריקאי – קישורים

שימוש בתוכן איכותי אינו מספיק ולכן, כדי לגרום לגולשים להיכנס לאתר שלכם, אחת הדרכים היעילות ביותר היא "לשתול" קישורים לאתר שלכם באתרים אחרים, בהם יש יותר תנועה כרגע.

את הקישורים האלה תוכלו להכניס לאתרים אחרים, אם למשל תציעו להם מאמרים מקצועיים בתחום התוכן שלכם, בהם תשלבו קישורים לאתר שלכם. מאמרים אלה חייבים להתאים כמובן לתוכן המתפרסם באתר השני באופן רגיל, כמו גם לקבל את האישור של מנהלי האתר לפני פרסומם וייתכן גם שתתבקשו לשלם עבור סוג זה של פרסום.

 

לסיכום

קידום אתרים הוא עניין מורכב, כמו שכבר נאמר כאן קודם, אך הוא אפשרי בהחלט, אם אתם מצליחים לגייס מספיק זמן פנוי, סבלנות והתמדה. האפשרות הנוספת היא כמובן לפנות לאנשי קידום אתרים מקצועיים, שיעשו עבורכם את כל העבודה המקצועית ואתם תוכלו להמשיך להתמקד במה שאתם יודעים לעשות הכי טוב.

 

רואת חשבון בעבודה

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »