חיפוש

רכישת ציוד לאירועים דרך האינטרנט – שלב אחר שלב

הפקת אירועים באופן עצמאי הולכת והופכת נפוצה יותר עם השנים, זאת בעקבות ההבנה שחברות ההפקה משאירות לעצמן נתח רווחי גדול ביותר של עשרות ומאות אלפי שקלים, בעוד שציוד האירועים עצמו יכול להסתכם בכמה אלפי שקלים בלבד. בין אם אתם מארגנים אירוע יום הולדת, בר או בת מצווה, חתונה בשטח, מסיבת רווקות ועוד, תוכלו לרכוש את הציוד מהחברות השונות. במאמר זה נעסוק בדיוק בנושא זה – רכישת ציוד לאירועים דרך האינטרנט – שלב אחר שלב.

 

האינטרנט – החבר הטוב ביותר של האדם

נכון, זהו לא המשפט המקורי, אבל בשנת 2019 אפשר בהחלט להגיד שהאינטרנט הוא מבין חבריו הטובים ביותר של האדם. האינטרנט מאפשר גישה כמעט לכל הסבר, מידע או בית עסק, וניתן לבצע דרכו רכישות שונות כמו בגדים, אוכל לבית וגם ציוד לאירועים (סיבות נוספות מדוע כדאי להצטרף למהפכת החנוית הוירטואליות ניצן לקרוא במאמר הבא).

על מנת להבין איך מבצעים רכישת ציוד לאירועים דרך האינטרנט – שלב אחר שלב, ריכזנו לכם כאן את השלבים המומלצים לביצוע על ידכם טרם ובזמן הרכישה.

 

ביטוח זו לא מילה גסה

אז עוד לפני שניגשים לרכישת ציוד לאירועים דרך האינטרנט, כדאי לערוך חקר קצר בין חברות ציוד האירועים השונות. השלב הראשון ברכישת ציוד לאירועים דרך האינטרנט יהיה לבדוק שהחברה מספקת ציוד שיש עליו ביטוח, ושעומד בתקני הבטיחות הישראלים (עוד פרטים ניתן למצוא במעבר לאתר מכון התקנים). במידה ולא, וותרו על הרכישה באותה החברה.

 

רכישת ציוד לאירועים דרך האינטרנט – שלב אחר שלב

מצאתם כמה חברות שעומדות בתקני הבטיחות? מעולה. בשלב השני נערוך חקר מחירים. בשוק קיימות עשרות אם לא מאות חברות המספקות ציוד לאירועים, חלקן וותיקות יותר בשוק וחלקן וותיקות פחות, חלקן מחזיקות בציוד מגוון וחלקן בציוד ספציפי מאוד.

כדאי לערוך רשימה של ציוד לו אתם זקוקים, ואז להתחיל את חקר המחירים. רכישת ציוד לאירועים דרך האינטרנט צריכה להיעשות תוך שימוש ברשימת ציוד מסודרת, שבהתאם אליה תוכלו להתחיל לבדוק מחירים אצל החברות השונות.

 

בדיקת אבטחה

השלב השני בזמן רכישת ציוד לאירועים דרך האינטרנט הוא בדיקת מנגנוני האבטחה של אתר האינטרנט. אחרי שבחרתם את החברה שמציעה גם את הביטוחים הדרושים וגם מחירים הוגנים והגעתם לשלב ההזמנה והתשלום, בדקו כי מערכת התשלומים באתר החברה הוא מאובטח, ושפרטי האשראי שלכם לא יישארו שמורים במערכת. המידע הזה מופיע בדרך כלל באופן יזום על ידי החברה באתר, בשלב התשלום (עוד על בדיקןת האבטחה ואופן פעולתם ניתן לקרוא כאן).

 

לא חייבים לקנות

מי מכם שמארגן אירוע חד פעמי ולא מעוניין לקנות ציוד ולאחסן אותו, יכול להחליף את הרכישה בהשכרה. השכרת ציוד לאירועים נעשית על ידי מגוון חברות. אחת מחברות אלו היא חברת עידנ'ס, המספקת שירות השכרת ציוד לאירועים על מגוון סוגיו, כולל שולחנות, כסאות, שולחנות משחק, מתנפחים ועוד. היכנסו לאתר של חברת עידנ'ס והתרשמו.

באותו נושא
ש לך המצאה ייחודית_ כך תגן עליה מגניבות
יש לך המצאה ייחודית? כך תגן עליה מגניבות

כאשר יש לך המצאה ייחודית, חשוב מאוד להגן עליה מפני גניבה על ידי אחרים. ההמצאה שלך היא פרי עמלך ויצירתיותך, ואתה רוצה לוודא שאתה מקבל את הקרדיט והתגמול המגיעים לך. בואו נדון בצעדים שתוכל לנקוט כדי להגן על ההמצאה שלך ולמנוע מאחרים לגנוב אותה.   רישום פטנט אחת הדרכים היעילות ביותר להגן על ההמצאה שלך היא באמצעות רישום פטנט. פטנט הוא זכות קניין רוחני המוענקת על ידי הממשלה, המעניקה לך בלעדיות על ההמצאה שלך לתקופה מוגבלת. כדי לרשום פטנט, עליך להגיש בקשה למשרד הפטנטים הרלוונטי במדינתך. הבקשה צריכה לכלול תיאור מפורט של ההמצאה שלך, כולל שרטוטים או דיאגרמות במידת הצורך. לאחר בדיקה ואישור, תקבל פטנט המגן על ההמצאה שלך מפני שימוש בלתי מורשה על ידי אחרים.   שמירה על סודיות לפני שאתה חושף את ההמצאה שלך לאחרים, חשוב לנקוט צעדים כדי לשמור על סודיותה. כאשר אתה מדבר עם אנשים על ההמצאה שלך, ודא שהם חותמים על הסכם סודיות (NDA) לפני שאתה חושף להם פרטים כלשהם. הסכם סודיות הוא מסמך משפטי המחייב את הצדדים לשמור על סודיות המידע שנחשף להם ומונע מהם לחשוף אותו לאחרים ללא רשותך.

קרא עוד »
קידום אורגני
למה אתם צריכים קידום אורגני?

בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות חזקה באינטרנט חיונית להצלחת כל עסק או מותג. עם אינספור מתחרים שמתחרים על תשומת הלב, זה יכול להיות מאתגר להתבלט

קרא עוד »