חיפוש

שיווק באינטרנט – מה הם 3 כללי הברזל?

שיווק באינטרנט הוא כלי מאוד חשוב אם אתם רוצים לקוחות שיכנסו לאתר שלכם ויכירו אתכם כעסק. אך כמו כל דבר, גם שיווק הוא דבר שצריך לעשות בצורה נכונה ויעילה כדי שיניב את התוצאות שלהן אתם מכוונים. בעבר כלם כמו פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק היו נחשבים לערוצים המרכזיים, אך כיום תוכלו למצוא עוד ערוצים שתוכלו לשווק את העסק שלכם. לאחרונה, יש יותר פופולריות שגוברת לשיווק והוא נמצא פחות אגרסיבי. אז מה הם כללי הברזל לשיווק באינטרנט? 

 

שיווק התוכן

אחת הדרכים הפופולריות ביותר שתוכלו להשיג את התנועה הרצויה באתר שלכם היא באמצעות שיווק של תוכן. דבר יאפשר לגולשים ליצר את האינטראקציה הרצויה וכך להביא לתוצאה של משיכת תשומת הלב שלהם. הפופולריות סביב זה היא בגלל שהשיטה הזו היא אפקטיבית.

תוכן הוא גם ערוץ ללא גבול, ניתן להעשיר ולהרחיב אותו ללא הגבלה ולפעמים גם ללא עלות כספית אם יש לכם ניסיון בכתיבה. תוכלו להבין את התוכן המתאים לאתר שלכם ומה מעניין את הגולשים שלכם, כך תוכלו לגרום להם להיכנס לאתר שלכם ולהתעמק בו. על עוד שיטות מלבד תוכן, תוכלו למצוא באתר שלנו.

 

רשימת תפוצה

שיווק במייל הוא אחד מהערוצים שיהיו אפקטיבי מאוד. יש הרבה עסקים שמדובר בערוץ העיקרי שלהם שמניע את הלקוחות שלהם לקנות. מה הסיבה? פשוטה, כך ניתן ליצור מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאליים לאורך זמן. זו מערכת יחסים שיכולה להבנות אצל לקוחות סביב מערכת אמון עם העסק שלכם.

כך הם יוכלו לבטוח מכם וגם לרכוש מכם את השירות, או את המוצר שלכם בבוא העת. שיווק באינטרנט בדומה בשיווק דרך המייל הפך בשנים האחרונות להיות יעיל וטוב אפילו יותר מערוצים אחרים.

 

שיווק באמצעות פרסום

בשונה במקצת מערוצים לטווח ארוך כמו שיווק תוכן באתר, או שיווק ברשתות החברתיות, ניתן לשלם לגופים גדולים מאוד ששולטים במדיה כמו פייסבוק או גוגל כדי לקנות את התנועה של הגולשים על ידי חשיפה לפרסומות. במקום לחכות שתוכן מסוים יקודם באמצעות גוגל, או פוסט יהיה מפורסם בפני גולשים רבים, תוכלו פשוט לשלם לגופים גדולים שידאגו לפרסום הדף נחיתה או האתר שלכם.

כך תוכלו לשלם גם עבור רק מי שלוחץ על המודע שלהם. בגוגל זה יתבטא בעיקר במקום בו האתר שלכם נמצא, כמו במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. כך תשלמו כל פעם שמישהו יקליק על הקישור לאתר שלכם. אומנם זה נשמע פשוט, אך בתחום הזה צריך ידע וניסיון רב אשר יביא לכם את התנועה שאתם מחפשים באתר שלכם.

 

לסיכום

כדי לגרום לאתר שלכם להיות פופולרי וכך להביא לתנועה רבה בו וכך לקוחות פוטנציאליים, עליכם להשקיע בשיווק התוכן, רשימת תפוצה במייל וגם להיעזר בכלים כמו שיווק באמצעות פרסום. כדי להשכיר את שירותם של חברה לקידום ושיווק אתרים כדי לקבל את ההכוונה ואת השיווק המתאים אשר יביא לתוצאה הרצויה.

שיווק באינטרנט

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »