חיפוש

שירות קיצור לינקים

האם שמתם לב שבזמן שאתם משתמשים ברשתות החברתיות המועדפות עליכם חלק מה קישורים לאתרים עליהם אתם מעוניינים להקיש ארוכים מאוד בעוד שבפעמים אחרות הם קצרים מאוד? אם תהיתם אי פעם איך זה נעשה ולמה, תשמחו לדעת שיש עוד אנשים רבים כמותכם אשר שואלים את השאלות הללו מדי שבוע. קיצור הלינקים מבוצע על ידי שירות קיצור לינקים.

 

למה לקצר לינק

הגולשים והמשתמשים ברשת מקצרים כתובות אתרים מסיבות שונות ומגוונות. ייתכן שהם עושים זאת מכיוון שברצונם לשתף כתובת אתר באופןיותר אטרקטיבי ביחס לכתובת ארוכה ומסורבלת. לעיתים הם עושים זאת מכיוון שהם רוצים לדעת כמה אנשים לוחצים על הקישור. כאשר בפעמים אחרות הם מעוניינים להשתמש בכמה שפחות תווים ובכך להפחית למשל את כמות התווים המופיעה בלינק אותו הם רוצים לשלב בציוץ עתידי בחשבון הטוויטר שלהם, אתר המגביל את משתמשיו ל-140 תווים בלבד בכל ציוץ.

 

איך נראה קישור מקוצר?

בדרך כלל ניתן לזהות כתובת URL מקוצרת מכיוון שהיא נראית שונה ביחס לקישורים אחרים ברשת. Bit.ly, הוא שירות קיצור הקישורים הפופולרי ביותר ברשת ותוכלו למצוא אותו באמצעות חיפוש קצר בגוגל. ישנם שירותי קיצור קישורים בין לאומיים רביםאחרים בהם אתר קיצור הקישורים Goo.gl של גוגל ואתרי קיצור הלינקיםOw.ly של HootSuite ו- TinyURL. כמו כן, ישנם אתרים ישראלים בשפה העברית המספקים את אותו השירות.

 

הסיבות לקיצור לינק?

כאמור לעיל, ישנם משתמשים רבים בטוויטר למשל אשר משתמשים בשירות קיצור לינק עבור אתרים אותם הם רוצים לשתף מכיוון שהם מנסים להפחית את כמות התווים בציוץ שלהם. הקטנת קישור לאתר מ-65 תווים ל-14 יכולה לעשות הבדל משמעותי בכמות התוכן אותו תוכלו להכניס לציוצים שלכם.

משווקים רבים נוטים להשתמש בשירותי קיצור לינקים על מנת שיכולו לראות כמה אנשים לוחצים על הקישורים שלהם ובכך הם מסייעים לעצמם להבין האם העבודה שלהם אפקטיבית והאם התוכן אותו הם משווקים אטרקטיבי. את הגישה למידע זה לרוב מקבלים באמצעות הרשמה לחשבון של אחד האתרים לעיל אשר ניתן לרוב בחינם

סיבה טובה נוספת לשימוש באתרים המאפשרים קיצור לינקים היא אסטתיקה, לינק קצר ולא מסורבל נראה טוב יותר באופן משמעותי ביחס ללינק בעל אורך עצום. באופן זה גם אם ברצונכם לשתף לינק שלא למטרות שיווקיות תוכלו להבטיח שהוא ייראה טוב יותר בעיני מי שתבחרו לשלוח לו את הלינק.

אתרים לקיצור לינקים החלו להופיע בשנים האחרונות. הם ממלאים צורך אשר משתמשים רבים זיהו ולכן זוכים לפופלאריות גואה הן בקרב המשתמשים הרגילים באינטרנט והן בקרב אנשי שיווק ברשת. אם תשימו לב תוכלו לראות שכמעט כל הלינקים שמפורסמים ברשת, במיוחד אלו שמשותפים על ידי חברות גדולות ומבססות הם לינקים שיוצרו באמצעות חברה כזאת או אחרת לקיצור לינקים.

באותו נושא
שיווק דיגיטלי
איך בונים מעטפת שיווק דיגיטלית?

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים צריכים לרתום את הכוח של פלטפורמות מקוונות כדי להגיע לקהל היעד שלהם בצורה יעילה. מעטפת שיווק דיגיטלית מובנית ואסטרטגית היא

קרא עוד »
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
מכשיר דיגיטלי
מה הוא שיווק B2B מתי נשתמש בו?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפניות בנושא שיווק B2B שמגיעות אל המערכת שלנו. שכן, רבים יודעים כי מדובר בשיווק שנחשב לקשה יותר מאחרים,

קרא עוד »