חיפוש

בניית אתרי עורכי דין 3 דגשים קריטיים

בניית אתר אינטרנט עבור עורך דין, מאפשרת לבעל המקצוע הזה ליצור פלטפורמה שתגביר את כושר התחרות שלו על תשומת הלב של הלקוחות. עם זאת, חיפוש פשוט במנועי החיפוש מעלה כי ישנו מספר גדול מאוד יחסית של אתרי אינטרנט השייכים לעורכי דין. כיון שכך, התחרות בין האתרים היא גבוהה והאפשרות של בעל האתר להפיק ממנו תועלת כלכלית עשויה להצטמצם בעקבות כך. מה בין אתרי עורכי דין לבין אתרים בתחומים מקצועיים אחרים? אילו דגשים חשובים עשויים לסייע בקידום האתר והפיכה שלו למרכז רווח אפקטיבי?

 

אתרי עורכי דין וההבדלים בינם לבין אתרי אינטרנט אחרים

מקצוע עריכת הדין הוא אחד המקצועות היותר מכובדים. עצם היותו של אדם עורך דין, ובעיקר לאחר שהוסמך לעריכת דין, מחייבת אותו יותר מבעלי מקצוע אחרים לשמור על היושר והיושרה שלו. השמירה על יושר ויושרה, מחייבים את עורך הדין לנהוג בהגינות הן כלפי המתחרים והן כלפי הלקוחות הפוטנציאליים שלו. ואם לתרגם את הקביעות הללו למעשים – אתרי עורכי דין חייבים להכיל אך ורק פרטים בדוקים. אסור בתכלית לכלול בתוך האתר פרטים מצוצים מהאצבע או שאינם מבוססים. כשמדובר בהצעות מקצועיות הכלולות באתר, אסור שייכללו ביניהן הצעת בתחומים שעורך הדין איננו עוסק בהם או פרטים שלא נבדקו תחילה ונמצאו אמיתיים ונכונים. "שקרים לבנים" שבעלי אתרים יכולים להרשות לעצמם, הם בבחינת ייהרג ובל יעבור כשמדובר בעורכי דין.

 

קידום אורגני מכוון, קידום ממומן ונגישות

שני הדגשים האחרים בבניית אתר אינטרנט לעורך דין, הינם הצורך לקדם את האתר באופן נקודתי, תוך הדגשת היתרונות היחסיים של עורך הדין. לדוגמה – אם עורך דין מתמחה בליטיגציה, האתר חייב להדגיש את זה ולהתמקד בנושא. אם עורך הדין מתמחה בתחום הרשלנות הרפואית, האתר שלו צריך להיות מקודם בתחום הזה בעיקר. אתר כללי מדיי ולא ממוקד רק יפגע בסיכויים של הבעלים שלו לפרוץ קדימה. בנוסף, כדאי וצריך לבצע עבור האתר גם קידום ממומן. זאת, במטרה להביא את האתר למיקום גבוה יחסי ולאפשר ללקוחות הפוטנציאליים למצוא אותו בקלות.

טיפ נוסף שחייב להתקיים עבור אתר האינטרנט של עורך דין, הוא שהאתר חייב לעמוד בכל הדרישות והכללים שמפרסמת גוגל ומפרסמים מנועי החיפוש האחרים מעת לעת. בתקופה האחרונה, ובעיקר בחודשים האחרונים, הופכת הדרישה לנגישות לבעלת חשיבות עליונה במערכת השיקולים של גוגל. כיוון שהיחס לאתרי אינטרנט של עורכי דין תואם לרמה המקצועית הנדרשת מהם, ישנה הקפדה יתרה גם בנושא הזה.

אחד הדברים החשובים ביותר ואולי החשוב מכולם, הוא כתיבת תוכן איכותי לאתר, שישקף הן את הרמה המקצועית והן את רמת המחויבות של עורך הדין ללקוחות שלו. ככל שהתוכן איכותי יותר וערכך המוסך בו גבוה יותר, כך יוכל האתר להתקדם מהיר יותר במנועי החיפוש. אף שהתוכן מוזכר כאן אחרון, מדובר בדבר הראשון והחשוב ביותר שצריך לדאוג לו באתרים בכלל ובאתר של עורך דין בפרט.

מידע נוסף באתר DF-LAW

באותו נושא
בניית אתר אינטרנט מצליח
5  טיפים לבניית אתר מוצלח

בעידן הדיגיטלי של היום, אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד. אתר אינטרנט מצליח יכול לשפר את נראות המותג, למשוך לקוחות

קרא עוד »