חיפוש

קידום אתרים שמוביל לתוצאות

שומעים בכל פינה את המונח "קידום אתרים" ואין לכם מושג איך זה קשור אליכם? אתם רואים שהאתר שלכם תקוע לא ממש נראה לגולשים אטרקטיבי? אם כך, טבעי שתרצו לעצור לרגע, לחשב מסלול מחדש ולהבין איפה טעיתם. איך יכול להיות שהשקעתם כל כך הרבה כסף, זמן ותשומת לב בבניית האתר שלכם ובסוף, למרות כל ההבטחות, הוא לא ממלא את הייעוד שלו? איך יכול להיות שאפילו הלקוחות החדשים שכן הגיעו אליכם בכלל לא הגיעו דרך האתר? אם כל זה נשמע לכם מוכר כדאי שתדעו שיכול להיות שכל מה שחסר לכם בסך הכול, זה שירות של קידום אתרים. כשמדברים על קידום אתרים מדברים למעשה על סדרה של פעולות קבועות ועל תהליכים שונים שיש לבצע כדי שהאתר שלכם יופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. תוהים מדוע זה רלוונטי וחשוב לכם כל כך? פשוט מאוד: כי מבחינת הגולשים, אתר שלא מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, הוא אתר שלא קיים בכלל.

 

באיזה כלים משתמשים מקדמי האתרים?

ראשית, כדאי שתדעו שאתם בהחלט יכולים ללמוד היום דבר או שניים על קידום אתרים לבד, כי בעידן של ימינו אפשר ללמוד כמעט הכול אונליין בצורה עצמאית. עם זאת, בין זה ובין הפיכתכם לאנשי מקצוע מובילים עם מומחיות בתחום קידום האתרים יש כמובן הבדל. שנית, כאשר מנסים להבין איך עובדים מקדמי האתרים אנחנו מגלים שלמעשה עומדים לרשותם לא מעט כלים שונים. לדוגמא: מקדמי האתרים יכולים לבחון את האתר ולשנות בו את התוכן על בסיס קבוע, שכן זה ידוע שגוגל "אוהב" אתרים עם תוכן משתנה. בנוסף, אם אותם מקדמי אתרים גם ידאגו לכך שהתוכן באתר שלכם יהיה איכותי, הרי שזה יהיה עוד פלוס משמעותי ביותר עבור קידום האתר ועבור מיקומו בגוגל. בנוסף לכל אלה, יש עוד פרמטר חשוב מאוד שצריך לשים לב אליו והוא יצירת קישורים, שכן בסופו של דבר מה שיקבע איפה גוגל ישים את האתר שלכם. הכלי הנוסף שרוב מקדמי האתרים עושים בו שימוש אלה הן הרשתות החברתיות, כמו לדוגמא פייסבוק, שכן רשתות כאלה מובילות לחשיפה עצומה של כל אתר.

 

קבלת הצעת מחיר נוחה

יש לא מעט אנשים שעוסקים בקידום אתרים שהבינו את הפוטנציאל הטמון בידע שלהם וכתוצאה מכך הם מרשים לעצמם לגבות מחירים אסטרונומיים עבור שירותי הקידום שהם מציעים. הבעיה היא שאתם לא משלמים למקדם האתרים שלכם בצורה חד פעמית, אלא מדובר על שירות חודשי קבוע שאתם צריכים לשלם עליו. לכן, רגע לפני שאתם מתפתים לשלם עשרות אלפי שקלים בשנה על קידום האתר, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת. ממש כפי שיש מקדמי אתרים עם תעריפים מוגזמים, יש גם אנשים ישרים שיגבו מכם מחירים סבירים שתוכלו לעמוד בהם ללא כל קושי. לכן אנחנו בהחלט מציעים לכם לפנות אל כמה מקדמי אתרים שונים, לבקש מהם הצעת מחיר ספציפית לקידום האתר שלכם ובצורה כזאת לבחור. אין טעם לשלם מחיר גבוה מידי אך גם לא כדאי להפקיד את משימת הקידום בידי חובבנים שלא גובים כלל תשלום עבור עבודתם.

רוצים לקרוא עוד על מיתוג העסק שלכם לחצו כאן

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »