מתי ישבתם פעם אחרונה מול נציג שירות או גורם עסקי כזה או אחר שבסוף השיחה נתן לכם פתק קטן ממותג ובו פרטים ליצירת קשר איתו במידה ותהיו מעוניינים? אני אענה במקומכם, מזמן.
כרטיס ביקור מסוג זה הוא דרך להבטיח ללקוח הימצאות דרכי תקשורת עם העסק/הארגון במידה ויהיה מעוניין.
אך היום, בעידן המודרני והכל כך אינטרנטי ודיגיטלי, יש גם כרטיס ביקור דיגיטלי! פרטים ומידע עליו יפורטו בהמשך.
העולם הדיגיטלי
בעידן זה, מכירות, קניות ועסקים רבים מתרחשים בצורה דיגיטלית שמאופיינת במהירות ובמיידיות העונה על צורך הלקוח. כיוון שעסקאות רבות מתרחשות דרך האינטרנט, פותח בשנים האחרונות גם כרטיס ביקור דיגיטלי המאפשר בלחיצה אחת על המסך לקרוא פרטים על העסק או לחייג אליו וליצור איתו קשר. כרטיס ביקור זה הוא חלק מהשגרה היומיות של רבים מאיתנו, ויש להכיר ביתרונות הרבים שלו עבור קידום עסק.
מה כולל כרטיס ביקור דיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם דף אינטרנט המכיל בתוכו בצורה מרוכזת עבור העסק ועבור הלקוחות את כל המידע החיוני והשמיש ביותר ששני הצדדים צריכים על מנת ליצור ממשק ביניהם. בלחיצה על המסך המאפשר כניסה לאתר האינטרנט, ניתן למצוא מספר טלפון ליצירת קשר, דרכי התקשרות נוספים כמו אימייל וכתובת, ניווט לעסק, התעדכנות בעדכונים אחרונים ברשתות החברתיות, שמירה כאנשי קשר ועוד אופציות נוספות.
יתרונות כרטיס ביקור דיגיטלי
עבור כרטיס זה קיימים יתרונות רבים הן לצד הלקוח והן לצד העסק. כחלק מהיתרונות – דרך קלה עבור כל אחד לקבלת נוכחות באינטרנט, הבטחה כי המידע החיוני ליצירת קשר נמצא בהישג יד, נוחות בשליחת אימייל או הזמנה לפגישה עם לקוח פוטנציאלי, מקום לשמירת פרטי הקשר של העסק במקום אחד, ולבסוף, כלי שיווק בעולם שבו נעשה שימוש בצורה יומיומית.
היתרון המשמעותי – הגדלת החשיפה
בזכות כרטיס ביקור זה, המישור השיווקי עבור העסק המפורסם בכרטיס הביקור עשוי להגדיל בצורה משמעותית את תודעתו בקרב הציבור הרחב. השיווק של כרטיס זה מתאפשר בזכות שני מקורות עיקריים- הרשתות החברתיות והגלישה באינטרנט הרחב.
דרך הרשתות החברתיות העסק יכול להציג בצורה יומיומית את המתרחש בו, את המוצר אותו הוא משווק ובכך להנגיש ללקוחות את החשיפה הנוחה. כרטיסי הביקור הדיגיטלי יכולים להכיל גם קישור ישיר לכניסה לרשתות החברתיות וביניהם אינסטגרם ופייסבוק ובכך להעלות כמות עוקבים ולהגדיל את החשיפה.
לסיכום
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס הכניסה של העסק המעוניין לפרסם את עצמו למודעות האונליין, לרשתות החברתיות ולהגדלת השיווק. כיוון שהוא מכיל את הפרטים החיוניים ביותר ליצירת קשר, להסתכלות על המוצר והבנת הלקוח האם המוצר הזה מתאים לו באופן ספציפי ניתן להגיע בזכותו למקומות גבוהים וחדשים בעולם השיווק, הצלחת העסק והפצתו בקרב האוכלוסייה הרחבה.