סרטי תדמית – איך תעשו את זה נכון

סרטי תדמית הם בעלי השפעה רבה מאוד על עיצוב דעת הקהל בנוגע למוצר מסוים שאתם מעוניינים להציג, למכור או לשווק. את סרט התדמית ניתן להצמיד לכל פרסום וליצור עניין חזותי של הלקוחות, מדוע זה כל כך חשוב ומה כדאי לדעת?

 

מה התפקיד של סרט תדמית?

באופן די ברור תפקידו של סרט תדמית הוא להיות כלי עזר שיווקי, הסרטון הוא פרסום וויזואלי ביותר והוא מהווה כרטיס ביקור אטרקטיבי, מושך ויוצר רושם ראשוני חזק. הסרטון צד את עיניי ותשומת הלב של הלקוח, מעורר עניין ומושך אותו לבדוק יותר את מה שמציעים מאשר פרסום בכתב או בתמונה.

 

למה אנשים מתייחסים יותר לסרטים מאשר למילה הכתובה?

אנחנו חיים בעידן של זפזופ, כמות הידע שמגיעה לעיניים שלנו מדי רגע היא ענקית וחלק ענק מפרסום ושיווק היא החוכמה לתת איך למשוך את תשומת לב הלקוחות דווקא אליכם. בתוך ים מידע, פרסומים ופיתוייים אנחנו נרצה שהפרסום שלנו יהיה הכי בולט, מעניין ומסקרן. וסרטון בזכות הוויזואליות והשמע שלו יכול לעבוד טוב יותר.

 

הפקת סרטוני תדמית

לפני שמתחילים בבניית התסריט, בחירת לוקישיין, צוות צילום ועוד חשוב לענות על כמה שאלות יחד עם אנשי מקצוע – מה אנחנו רוצים להשיג מפרסום הסרטון, האם התסריט מספר על העסק? מציג את מוצריו או מתאר טכנולוגיה חדשה בחברה? מי קהל היעד של הסרט? משקיעים או לקוחות? באיזה פלטפורמה הסרטון יוצג? באתר החברה/ מדיות חברתיות/ תערוכה או רשימות תפוצה?

 

כתיבת תסריט

לאחר פיצוח מטרת הסרט ושכל הפרמטרים שאתם מעוניינים שיוצגו ברורים לכם תוכלו להתחיל לכתוב את הסרטון, חשוב להקפיד על מקוריות, סקרנות והפתעה. התסריט הוא הבסיס לכל הצילומים וההפקה הוא יתווה את תוכנית העבודה, ידייק את התהליך ובטח שאת התוצאה. אין להתחיל בעבודה לפני שיש תסריט ברור ומוקפד לסרטון שלכם.

 

לוח זמנים ותוכנית עבודה

עבודה על סרטון תדמית בנויה משלבים רבים ולכן חשוב מאוד להקפיד על תוכנית עבודה ולוח זמנים מסודר – הן בתהליך הגדול שכולל כתיבת תסריט, בחירת לוקישייין,  מצולמים, תיאום של אביזרים, תלבושות, שעות ביום וסנכרון בין כל הצוות. וגם את יום הצלילומים עצמו חשוב לנהל בצורה נכונה ומסודרת כך שיצטרכו להיות כמה שפחות השלמות.

 

גרפיקה לסרט תדמית

אחריי שסיימתם את יום הצילומים ההפקה עוד לא נגמרה, העבודה הגרפית אחריי הצילומים היא חשובה מאוד לתוצאה הסופית. עריכה, כיתוב, שילוב מוזיקה וכו' יהיו אמצעים קריטיים להעברת האינפורמציה הרצויה בדרך שתמשוך את הקהל המדויק לכם.

 

לסיכום

אם אתם בתהליך של פרסום החברה שלך, השקת מוצר או שירות חדש כדאי לשקול הפקה של סרט תדמית, סרט תדמית יכול להראות בצורה מאוירת, צילום של שחקנים או אפילו צילום אותנטי של העובדים וסביבת העבודה.

אגם

 

באותו נושא
מנעול
מה זה הטמעת מערכות מידע?

בעולם העסקי שבו אנחנו חיים, חברות וארגנים נדרשים להתמודד עם כמויות גדולות של מידע ומשימות. בחברות שבהן יש מספר אגפים, חשוב שהאגפים יהיו מסונכרנים ביניהם

קרא עוד »