חיפוש

איך להפוך להיות מומחה בקידום אתרים

היום מקדם אתרים הוא מקצוע מבוקש ונחשק. הרבה אנשים לומדים איך לקדם אתרים עבור חברות שונות.

הביקוש במקצוע עלה בעקבות הצורך של חברות ועסקים לפרסם את עצמם יותר ויותר דרך האינטרנט. אחד מתפקידיו העיקריים של מקדם אתרים הוא לדאוג שאתר החברה אותה הוא מקדם יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל.
למקדם אתרים חשיבות רבה- מקדם אתרים טוב יכול להשפיע מאוד על הצלחתו של עסק או של חנות וירטואלית.

בגלל הביקוש הרב למקצוע, אם החלטתם שאתם רוצים לעסוק בו, עליכם לבלוט מבין מגוון האפשרויות האחרות שבהן לקוחות פוטנציאליים יכולים לבחור.
בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורכם את השלבים העיקריים שנדרשים בדרך ללהפוך להיות מומחה קידום אתרים.

 

איך להפוך להיות מומחה בקידום אתרים ב-5 שלבים

  1. קורס וניסיון– החלטתם שאתם רוצים להיות מקדי אתרים? מעולה! כדי לרכוש ניסיון איכותי אנחנו ממליצים על הרשמה לאחד הקורסים הרבים בנושא שניתן לקחת היום. קורס מקדמי אתרים יכול לתת לכם כלים, ללמד אתכם את רזי המקצוע, ולאפשר לכם להתנסות בתחום. את הקורס אליו אתם הולכים, בחרו בקפידה ולאחר מחקר מעמיק. קורס טוב יכול לדחוף אתכם קדימה ולעזור לכם להשתלב מהר יותר בשוק העבודה.
  2. גיוס לקוחות– דרך קידום אורגני כנראה תתקשו לקדם את עצמכם בתחילת הדרך (זאת בגלל התחרות הקשה), במקום זאת, כדי לגייס לקוחות בתחילת הדרך, מומלץ להתחיל בפרסום בפייסבוק. פרסום לקהל יעד מסוים דרך מערכת הפרסום של פייסבוק (טרגטינג) יכולה להיות הדרך היעילה ביותר. בעזרת הפרסום בפייסבוק תוכלו להגיע ישירות לבעליי עסקים ולחברות שיכולים להוות לקוחות פוטנצייאלים עבורכם.
    דרך נוספת לגייס לקוחות היא להיעזר באיש מכירות. איש מכירות טוב יוכל לעזור לכם למנף את עצמכם בתחילת הדרך.
  3. ניהול זמן נכון– קידום אתרים היא עבודה מסביב לשעון. זוהי משרה שאין בה שעות מסוימות או זמנים שבהם לא עובדים, בדיוק בגלל זה עליכם לדעת איך לנהל את הזמן שלכם נכון. לחלק את העבודה בצורה שווה ומאוזנת, לעבודה בצורה היעילה ביותר, ואם צריך גם להעסיק עובד תחתיכם שיעזור לכם במשימות שגוזלות זמן רב מדי.
  4. עלויות הוגנות– לבקש שכר הוגן עבור עבודתכם הוא ערך שצריך להוביל אתכם לאורך כל הדרך אבל במיוחד בהתחלה. היו רציונליים, תבקשו תחילה שכר נמוך יותר ממה שנהוג. כך גם תהיו הכי הוגנים וגם תוכלו לצבור יותר ניסיון.
  5. קשרים בתחום– התחרות בשוק קידום האתרים היא קשה אבל לא חייבת להיות שלילית ומאיימת. נסו לראות את המתחרים שלכם כשותפים פוטנציאליים או כקולגות. יכול להיות שבמקום להתחרות בהם עדיף לכם לשתף איתם פעולה וככה ליצור מצב בו שני הצדדים מרוויחים יותר.

קידום אתרים הוא מקצוע עם ביקוש רב, אבל אם תדעו לעשות אותו נכון תצליחו להבדיל את עצמכם מהמתחרים וכך תוכלו לרכוש יותר לקוחות ועבודה.

באותו נושא
נתונים
הכל על קידום אתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן

קרא עוד »
הכירו את מנשה בטיטו
הכירו את מנשה בטיטו

  העולם של היום מחייב כל אחד שרוצה לפתוח עסק משלו לבנות אתר זמין ומוצלח לטובת העסק שיביא אליו לקוחות. המלאכה לא נגמרת לאחר בניית

קרא עוד »